Sovstudion strävar alltid efter att dina produkter skall vara felfria vid leverans/avhämtning. Skulle du ändå få felaktiga produkter så följer vi konsumentverkets riktlinjer och en anmälan ska då göras inom skälig tid efter det att köparen märkt eller borde ha märkt felet.

För att ärendet ska kunna handläggas så snabbt som möjligt ber vi dig att behålla produktens emballage så att detta kan besiktigas. Beroende på hur skadans omfattning är, blir lösningen omleverans, reperation eller prisavdrag.

Vi mottager helst er reklamation över mail på service.varberg@svenskahem.se.

Vid kontakt med oss, ange alltid ert ordernummer och kundnummer/namn. Vid frågor når ni oss lättast på 0340-16355 alternativt på sovstudion@svenskahem.se

Vid eventuell reklamation skall du som kund bifoga följande:

  • Övergripande bild på produkten.
  • Närbild på problemet (från olika vinklar)
  • Bild på emballaget produkten levereras i (OM reklamationen har med transport/emballageskada att göra.
  • ID-märkning. (Oftast tryckt på baksidan/undertill på en möbel. Oftast undertill på en säng)







    Vad blir 2 x 3

    Adress

    Birger Svenssons väg 16c
    43240 Varberg

    Kontakta oss

    sovstudion@svenskahem.se
    0340-16355